Blog

Prednosti socialnih omrežji

Socialna omrežja nam omogočajo ustvarjanje javnega ali delno javnega profila ter mreženje med vsemi prisotnimi uporabniki. Kot eno izmed najučinkovitejših marketinških orodji sodobnega časa nam omogočajo učinkovito oglaševanje, pospeševanje prodaje ter boljšo in hitrejšo komunikacijo s strankami. Preko socialnih omrežji najlažje gradimo na prepoznavnosti svoje blagovne znamke. Prednosti, ki jih socialna omrežja nudijo se nanašajo na stroškovno učinkovitost ter ciljno naravnanost, ker najlažje segmentiramo izbrano ciljno publiko za katero želimo, da vidi naš oglas in za katero menimo, da bi [...]

Preberi več...

Zakaj je vsebinski marketing pomemben?

Kaj vse definiramo pod besedno zvezo vsebinski marketing Vsebinski marketing je tehnika marketinga, kjer skušamo določeno ciljno publiko s koristno in zanimivo vsebino pritegniti sprva k branju te vsebine ter posledično k nakupu našega izdelka ali storitve. Glavni namen vsebinskega marketinga je izobraževanje potencialnih in bodočih kupcev. Ko tem nudimo brezplačne koristne nasvete o temah, ki bi jih uspele najbolj zanimati (glede na to kaj prodajamo) z njimi vzpostavljamo zaupanje, ki je temelj poslovanja med trgovcem in kupcem. Prednosti vsebinskega marketinga Glede [...]

Preberi več...
Pisanje blog vsebin

Kako napisati učinkovito objavo za blog

Nasveti kako napisati učinkovito objavo za blog. Eden izmed ključnih delov vsebinskega marketinga je pisanje objav za blog, katerega trend se vedno bolj razširja tudi v podjetniških in poslovnih vodah. Kakšna mora biti vsebina objave? Prvi korak pri pisanju nove objave se nanaša na dober premislek o tem, katero vsebino želite podati svojim bralcem. Zadovoljni bralci so tisti, ki posledično lahko postanejo tudi potencialni kupci tega kar prodajate. Vsebina, ki jo ponudite, mora podati informacije, ki se bralcem zdijo koristne. Če vanjo [...]

Preberi več...