Kako napisati učinkovito objavo za blog

Pisanje blog vsebin

Kako napisati učinkovito objavo za blog

Nasveti kako napisati učinkovito objavo za blog.

Eden izmed ključnih delov vsebinskega marketinga je pisanje objav za blog, katerega trend se vedno bolj razširja tudi v podjetniških in poslovnih vodah.

Kakšna mora biti vsebina objave?

Kako napisati dobro objavo za blogPrvi korak pri pisanju nove objave se nanaša na dober premislek o tem, katero vsebino želite podati svojim bralcem. Zadovoljni bralci so tisti, ki posledično lahko postanejo tudi potencialni kupci tega kar prodajate. Vsebina, ki jo ponudite, mora podati informacije, ki se bralcem zdijo koristne. Če vanjo vključite poučne nasvete ali dejstva, je verjetnost, da bo objavo prebralo več ljudi večja, kot če zgolj podajate informacije o svojih produktih in storitvah. S pomočjo kvalitetne vsebine svoje stranke hitreje privabite na spletno stran, hkrati pa vam pomaga graditi na prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Če torej želite z vsebino zadovoljiti svoje bralce, je vredno premisliti, kakšni so njihovi interesi in želje. Kaj je tisto, kar večina ljudi rada bere? Ko boste imeli pred očmi svojo ciljno publiko, boste mnogo lažje začeli s pisanjem primerne teme, saj bo vsak napisan stavek izhajal iz želja vaših bralcev.

Naslov, ki pritegne!

Tisto, kar naredi na bralcu prvi vtis je naslov. Ta je ključnega pomena pri bralčevi odločitvi ali bo celotno objavoPisanje blog vsebin sploh prebral, zato ne sme biti niti predlog niti prekratek. Z nekaj besedami ga morate prepričati v to, da je vsebina kakovostna in vredna branja.  Druga komponenta, ki tudi igra pomembno vlogo je uvod. Ta naj bo napisan tako, da podaja določeno vprašanje na katerega odgovor se skriva v jedru objave. Če v bralcu uspete zbuditi radovednost in zanimanje, ste zmagali.

Optimizacija

Za uspešno prepoznavnost bloga in njegovih objav, je ključnega pomena optimizacija. Tu pomaga premišljena izbira ključnih besed, ki jih je dobro uporabiti tudi v manjših podnaslovih pred odstavki. Pod pomembno točko se skrivajo tudi slike. Te bralca prej privabijo kot besede, zato poskrbite, da bodo v objavah prisotne.

Pisanje objav za vsebinski marketingZ upoštevanjem zgornjih nasvetov, boste na svojo spletno stran lažje pripeljali večje število strank. Nikar ne pozabite, kam je potrebno dati glavni fokus. Vsebina je tista, ki naredi največ. Če bo ta zadovoljila potrebe vaših obstoječih in potencialnih strank, vas bodo te obiskale ponovno, ter vas v branje priporočile naprej. Zvesto občinstvo je veliko lažje zgraditi na kakovostni vsebini, kot pa na reklamnih oglasih. Če jih boste s svojimi zapisi prepričali v to, da ste strokovnjak na svojem področju ter da vam je mar za to, da vaši bralci od branja vsebin kaj odnesejo, boste svoje produkte ali storitve tudi veliko lažje prodali.

Grajenje dobrih odnosov s svojimi bralci in kupci izhaja iz tega, da jim najprej ponudite nekaj kvalitetnega in poučnega zastonj, šele nato pa začnete prodajati. Tu mislim predvsem na to, da jim tedensko ponudite brezplačno vsebino v branje, od katerega bodo imeli korist. Ko si boste od bralcev pridobili določeno mero zaupanja, se osredotočite na prodajo tega kar ponujate. Malokdo, ki najprej skuša prodati to kar je ustvaril in šele na to začne graditi na odnosu s strankami, doživi velik uspeh. Ta nasvet naj vam bo v glavno vodilo tako pri pisanju bloga, kot tudi pri začetkih posla.

Deli to objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja