5 dejstev, ki jih morate vedeti o SEO optimizaciji
SEO je pomemben element, ki pomaga vašim kupcem, da vas lažje najdejo. Optimizacija tako spletnih strani, kot tudi blog objav vas bo uvrstila višje v iskalnik, tako pa bodo vaše objave deležne večjega števila bralcev, gradili pa boste tudi na prepoznavnosti svoje blagovne znamke.
- SEO ni bljižnica za dosego dobrih rezultatov. Potrebno se je zavedati, je najpomembnejša še vedno vsebina, ki jo ponudite bralcem. Dobra vsebina je temelj, SEO pa jo le dopolnjuje. Optimiziramo namreč šele nato, ko je že pripravljena dobra vsebina, ki bo prepričala bralca.
- Izbira pravih ključnih besed pri pisanju same vsebine vam pomaga pri dobri optimizaciji. Priporočamo, da se že na začetku odločite, katera beseda ali besedna zveza bo tista, ki jo boste večkrat uporabili v svoji blog objavi, hkrati pa nanjo navezali celotno optimizacijo. Pri izbiri besede imejte v mislih kupčeve želje, a vendar naj beseda konkretno opisuje vsebino objave. Tako boste na svojo spletno stran privabili kvaliteten promet, ki bo resnično dobil tisto, kar je v iskalnik vpisal.
- Naslov in dolžina objave sta tudi pomembna. Pri tem bodite pozorni, da tako naslov, kot tudi prvi odstavek vsebine vsebujeta izbrano ključno besedo. Iskalniki imajo raje dolge objave, zato naj te ne bodo krajše od 300 besed. V samem besedilu uporabljajte podnaslove in pazite na berljivost objav. Okrepite pomembne besede, odstavki v besedilu pa naj bodo ločeni in kratki.
- Dodajte slike. Pri shranjevanju slik jih naslovite s ključno besedo, ki bo zaznamovala celotno besedilo. Na ta način boste tudi pripomogli k boljši SEO optimizaciji. Preden slike naložite, jih ne pozabite zmanjšati na velikost, primerno za objavo.
- Poskrbite za dober meta opis. Tudi pri temu je pomembno, da uporabite ključno besedo. Ta naj bo dolg okrog 150 znakov, v njem pa na kratko predstavite svojo objavo. Veliko iskalcev namreč prebere le meta opis in v kolikor jih ta prepriča in navduši, kliknejo na link ter preberejo celotno vsebino.
Z nekaj koraki lahko na vašo spletno stran lažje pripeljete potencialne stranke. Vedno pa imejte v mislih, da je vsebina tista, ki prodaja, zato največ časa in truda namenite njej.
Dodaj odgovor