Zakaj naši opisi delujejo?
Za vsakogar, ki nekaj prodaja na konkurenčnem trgu je izredno pomembno, da se zaveda, kateri so tisti dejavniki, ki ga bodo ločili od konkurentov. Pomembno je da se zaveda, da je dobra zgodba tista, ki prodaja. Kakovostna vsebina je tako eden izmed glavnih elementov, po kateri kupci ločijo najboljše od povprečnih.
Zakaj?
Ker kupci cenijo dobre zgodbe. Jih radi poslušajo, predvsem pa cenijo brezplačno in kakovostno vsebino, ki jo ponudniki dajejo. Tukaj so ključnega pomena predvsem blog objave. Če v njih svojim strankam ponudite nekaj drugačnega, vsebino, ki jim bo nudila brezplačne nasvete, mnenja ali strokovno podlago, imate pri njih gotovo plus točke.
Kljub temu, da je prvi stik vaše stranke z vami dizajn spletne strani, je drugi stik gotovo besedilo na vaši spletni strani. Kakovostno opisani izdelki, ki jih prodajate, ki podajajo natančne informacije o njih so ključ do tega, da bo kupec izdelek kupil in bo tudi z njim zadovoljen.
Opis izdelka je torej tisto, kar bo kupca pripravilo do nakupa, kakovostne blog objave pa ga bodo pripravile do tega, da se bo na vašo spletno stran vračal po še več vsebin.
Splača se torej investirati v kakovostno vsebino. Ekipa Pisanjebesedil.si ima dolgoletne izkušnje na področju vsebinskega marketinga. Predno se podamo v pisanje besedil za naše stranke, vedno najprej naredimo raziskavo njihovih konkurenčnih prednosti, te pa nato bralcu (kupcu) podamo na prijazen, berljiv in ne vsiljiv način.
Zadovoljne stranke lahko potrdijo, da so naša besedila drugačna. Ker se vsakega lotimo »case by case«, se predno ga napišemo tudi vedno vprašamo: »Kaj želimo bralcu (stranki) z našim besedilom podati? S kakšnim znanjem ga želimo obogatiti?« Šele ko si odgovorimo na zgornji vprašanji, nastane besedilo. Takšno besedilo ima smisel. Se prodaja in je tisto, kar si kupci želijo. Premišljeno napisana besedila, kjer se pisec najprej poistoveti s kupcem so tista, ki vas bodo ponesla v vrh med konkurenti.
Vsem, ki si želijo izstopati in povečati svojo prodajo toplo priporočamo, da najdejo kakovostnega tekstopisca, ki mu bodo popolnoma zaupali. Grajenje dobrega odnosa med prodajnikom in copywriterjem je ključno za skupni uspeh.
Dodaj odgovor