5 marketinških trendov v letošnjem letu

5 marketinških trendov v letošnjem letu

Današnje marketinške strategije se vse bolj odcepljajo od besede tradicionalno in se z vsakodnevnim razvojem vedno bolj pomikajo v smeri digitalizacije. Letošnje leto so zaznamovali določeni trendi, s katerimi se mora seznaniti vsako podjetje.

  • VSEBINSKI MARKETING je z vidika strank veliko bolj zaželen kot strogo usmerjeni prodajni oglasi. Kar 70% kupcev namreč trdi, da bi o blagovni znamki raje izvedeli več preko raznih blog objav ali člankov kot preko reklamnih oglasov. Daljše in kakovostne vsebine pritegnejo stranke predvsem zato, ker skozi dobro napisano besedilo te izvedo kaj novega, se kaj naučijo… Tako v tovrstni vsebini vidijo dodano vrednost, vaše podjetje pa pridobiva na kredibilnosti in prepoznavnosti. Prednost vsebinskega marketinga je tudi v tem, da je stroškovno zelo ugoden.

 

  • OGLAŠEVANJE NA INSTAGRAMU: Ta spletna platforma raste zelo hitro. Vse večje število uporabnikov se odloča za uporabo Instagrama, zato je priporočeno oglaševanje tudi preko tega kanala. Instagram prav tako kot Facebook ponuja natančno specifikacijo ciljne publike. S pomočjo tega portala je interakcija s kupci lažja, prednost pa je bogato slikovno gradivo, ki enostavneje in bolj učinkovito predstavi vaše prodajne produkte.

 

  • OGLAŠEVANJE PREKO INFLUENCERJEV: Pod to besedo razumemo tiste, ki so s svojimi zanimivimi vsebinami pritegnili ogromno število sledilcev. Statistika namreč kaže, da kar 60%, ki redno spremlja svojega priljubljenega blogerja tudi dejansko kupi produkt, ki ga je le ta v svoji objavi pohvalil.

 

  • CHATBOTI: To so Facebook roboti, ki delujejo preko zasebnih sporočil. Glede na to, da veliko število strank uporablja za komunikacijo Facebook je smiselno, da tudi podjetja s svojimi strankami komunicirajo preko tega portala. S chatboti omogočajo, da je komunikacija avtomatizirana, stranke pa lahko dobijo odgovore na svoja vprašanja kadarkoli. Ti so namenjeni predvsem podpori strankam in pomoči pri izbiri pravih produktov glede na njihove potrebe.

 

  • OMEJEVANJE ZBIRANJA OSEBNIH PODATKOV: V prejšnjem blogu smo že poudarili, da letos maja v veljavo vstopijo nova pravila na področju zbiranja osebnih podatkov. Podjetja morajo tako poskrbeti, da bodo v skladu z uredbo GDPR poskrbela za uveljavitev novosti in popolno varnost na področju zbiranja osebnih podatkov.

Za vsa podjetja je torej priporočljivo v svojo prodajno strategijo implementirati zgornje marketinške novosti. Tako bodo svojo blagovno znamko predstavljala v koraku s časom in strankam prijazno ter privlačno.

 

 

Deli to objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja