Prednosti socialnih omrežji

Pisanje objav za vsebinski marketing

Prednosti socialnih omrežji

Socialna omrežja nam omogočajo ustvarjanje javnega ali delno javnega profila ter mreženje med vsemi prisotnimi uporabniki. Kot eno izmed najučinkovitejših marketinških orodji sodobnega časa nam omogočajo učinkovito oglaševanje, pospeševanje prodaje ter boljšo in hitrejšo komunikacijo s strankami. Preko socialnih omrežji najlažje gradimo na prepoznavnosti svoje blagovne znamke.

Prednosti, ki jih socialna omrežja nudijo se nanašajo na stroškovno učinkovitost ter ciljno naravnanost, ker najlažjePrednosti socialnih omrežji segmentiramo izbrano ciljno publiko za katero želimo, da vidi naš oglas in za katero menimo, da bi jo naš oglas uspel zanimati.  Za vsak točno določen oglas se lahko glede na starost, kraj itd. natančno odločimo, za koga želim, da ga vidi. Na ta način lahko dosežemo, da oglas vidijo tisti, ki so resnično potencialni kupci, spregledajo pa ga tisti, ki jih takšne vsebine ne interesirajo. Tradicionalni načini marketinga so za male podjetnike visok strošek, hkrati pa je odstotek njihove uspešnosti nizek. Sodobna metoda oglaševanja je najcenejša, saj je prijava v sistem popolnoma brezplačna. Nudijo popolno preglednost in nadzor nad statistikami, kjer dobimo vpogled v obisk naše strani ter v napredek ali nazadovanje, ki smo ga z oglasom dosegli. Tako najlažje preverimo ali smo zadostili ciljem, ki smo si jih zadali ter si lažje oblikujemo prihodnjo strategijo, ki bo še učinkovitejša. Pomembna prednost je tudi v tem, da stranke prostovoljno sledijo vašim objavam, zato oglaševanje ni vsiljeno. Hkrati lahko objavo delijo tudi na svojih profilih in na tak način boste dosegli širitev kroga tistih, ki bodo vaš oglas videli.

prednosti, ki jih ponuja facebook

Socialna omrežja poleg zgoraj naštetih prednosti nudijo udobno komuniciranje z vašimi strankami ter vam omogočajo stalno dosegljivost in hitro ažurnost. Platforma temeljijo predvsem na zaupanju ter na skupnih vrednotah. S pomočjo socialnih omrežji lahko preverite svojo konkurenco ter se bolje spoznate s profili svojih potencialnih in obstoječih kupcev, na kar lažje naredite načrt, kako še bolje zadovoljiti njihovim potrebam.

 

Deli to objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.