Kako oblikovati učinkovitejšo oglaševalsko kampanjo

analiza prodajnih stroškov

Kako oblikovati učinkovitejšo oglaševalsko kampanjo

Se tudi vi sprašujete, kako oblikovati učinkovito oglaševalsko spletno kampanjo, ki vam ne bo prinesla le visokih stroškov, ampak bo tudi donosna?

Visoki stroški na transakcijo (CPA) najpogosteje prinašajo boljše rezultate in višji doseg ogleda vaših objav, hkrati pa je verjetnost višjih prihodkov za vaše podjetje večja. A vendar obstajajo načini, kako povečati prihodke, brez da bi povečali mesečni vložek v oglaševanje.

Načini povečanja prihodkov ob istih stroških 

Prvi način obsega dvig števila transakcij, pri katerem se na eni strani lahko dvigne število obiska strank na vaši analiza prodajnih stroškovspletni strani ali pa se zviša njihova konverzijska stopnja. Pri načinu povečanja obiska na spletno stran se je najbolje vprašati, katere so tiste stranke, za katere boste plačali manj, da obiščejo vašo spletno stran. Torej z drugimi besedami, kdo so tisti, ki resnično potrebujejo vaše izdelke ali storitve.

Drugi način se osredotoča na dvig povprečne vrednosti nakupa. Tega dosežete na več načinov, najbolj učinkovit način pa je osredotočenje na prodajo dražjih izdelkov, ali prodajo izdelkov v kompletu (ali v paru), saj tako stranka hkrati kupi več produktov (sploh če so ti v komplementarnem odnosu). Učinkovit način je tudi ponujanje popusta ob nakupu večih izdelkov hkrati.

Stroški na transakcijo (CPA)

Preden se brezglavo spustite v plačilo kampanje dobro premislite, kateri so tisti izdelki, ki imajo višjo maržo in vam potencialno prinašajo višje prihodke. Po učinkoviti analizi in razporediti izdelkov od tistih z najvišjo maržo (ki se hkrati tudi najbolje prodajajo) do tistih z najnižjo, stroške na transakcijo razporedite po oblikovanem seznamu. Na ta način boste več denarja vložili v izdelke, ki za vas pomenijo višje potencialne prihodke, manj ali skoraj nič pa boste namenili za prodajne kanale, ki niso dobičkonosni.

 

Pri oblikovanju oglaševalske strategije ali preoblikovanju obstoječe vedno imejte v mislih, da z minimalnim vložkom želite doseči maksimalen prodajni rezultat. Zato si je vredno vzeti čas in dobro analizirati vse relevantne dejavnike in elemente, saj je čas, namenjen učinkovitemu iskanju rešitvi problema, dobro obrestovan čas.

Deli to objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.