Pisanje besedil za spletno stran ter opisi izdelkov in storitev
Pisanje različnih besedil za spletno stran uvrščamo med vsebinski marketing. Njegov namen je deljenje koristnih nasvetov in vsebin zato, da bi pritegnili čim več bralcev in jih posledično pripravili do sodelovanja z nami. Zvesti bralci naših spletnih vsebin so navadno tisti, ki hkrati predstavljajo tudi zveste kupce.
-
On-site optimizacija
strani- pregled trenutne spletne strani
- analiza ključnih besed
- predlogi izboljšav besedil
- cena za stran do 500 besed
-
Opis produktov in storitev (1000 besed)
- opisi vaših izdelkov in storitev
- vsebina opisa, privlačna strankam
- širjenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke
- cena vključuje 1000 besed
-
Opis produktov in storitev (300 besed)
- opisi vaših izdelkov in storitev
- vsebina opisa, privlačna strankam
- širjenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke
- cena vključuje 300 besed
-
Opis produktov in storitev (500 besed)
- opisi vaših izdelkov in storitev
- vsebina opisa, privlačna strankam
- širjenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke
- cena vključuje 500 besed
Z vidika bralcev, je vsebinski marketing zastonj izobraževanje, ki se kot rezultat pokaže v večjem zaupanju le teh v vas in vaše storitve ali produkte. Tako je pri pisanju besedil za spletne strani, potrebno upoštevati želje in interese strank. Pisanje, ki je osredotočeno na te, bo privabilo širšo množico k branju. Besedila morajo biti dobro in učinkovito oblikovana. To pomeni, da morajo biti kratka, jedrnata ter členjena na krajše odstavke, znotraj katerih je vsebina povezana. Uporaba naslovov in podnaslovov je ključna, saj omogoča bralcu lažjo in boljšo orientacijo med branjem.
Preden začnete s pisanjem je dobro, da razmislite o ključnih besedah, ki jih boste v njem uporabili. Izbira pravih ključnih besed vam pomaga pri boljši prepoznavnosti vaše spletne strani, saj se tako uvrsti višje v brskalniku.
Pomemben element pisanja spletnih besedil se nanaša na predstavljanje prednosti. Če prodajamo produkt ali pa ponujamo storitev, je pomembno, da ne navajamo le suhoparnih lastnosti, vendar opišemo prednosti, ki jih naš produkt ali storitev imata. Tako potencialnemu kupcu takoj ponudimo rešitev in jim damo občutek, da to kar ponujamo potrebujejo. Informiranje kupcev je vaš primarni cilj, zato nepotrebne podatke raje spustite in se osredotočite na tiste, ki bi kupca resnično uspele zanimati. Pomembno je tudi, da del teksta, za katerega ne želimo, da ga bralec spregleda poudarimo. Mnogi namreč spletna besedila le na kratko preletijo in v primeru, da so določene pomembne besede vidne, bodo le te bralci težje spregledali.