Zakaj je vsebinski marketing pomemben?
Kaj vse definiramo pod besedno zvezo vsebinski marketing
Vsebinski marketing je tehnika marketinga, kjer skušamo določeno ciljno publiko s koristno in zanimivo vsebino pritegniti sprva k branju te vsebine ter posledično k nakupu našega izdelka ali storitve. Glavni namen vsebinskega marketinga je izobraževanje potencialnih in bodočih kupcev. Ko tem nudimo brezplačne koristne nasvete o temah, ki bi jih uspele najbolj zanimati (glede na to kaj prodajamo) z njimi vzpostavljamo zaupanje, ki je temelj poslovanja med trgovcem in kupcem.
Prednosti vsebinskega marketinga
Glede na to, da tudi sami v vlogi kupca mnogokrat ignoriramo suhoparna oglasna sporočila in e-maile, s katerimi nas skušajo prepričati, da je ravno njihov izdelek tisti, ki ga nujno potrebujemo, ne želimo, da bi naša ciljna publika naše oglase označila za nepotrebne in jih izbrisala. Iz tega vidika je bolje, da jim ponudimo nekaj, kar ima še vedno v ozadju temo, ki se nanaša na to kar prodajamo, ampak jim na to temo ponudimo koristno vsebino. Njegova glavna prednost je torej v tem, da ničesar ne skuša vsiljivo prodati, ampak kupcem nudi le informacije, ki so koristne. Z vsebinskim marketingom blagovno znamko veliko bolj približamo potencialnim kupcem, saj ti veliko raje prebirajo brezplačne nasvete in članke kot pa prejemajo prodajne oglase.
Kako deluje vsebinski marketing
Pomemben dejavnik uspešnega vsebinskega marketinga je ta, da so objave, ki jih delite redne in imajo neko smiselno nit. Na ta način gradimo prepoznavnost svoje blagovne znamke ter ustvarjamo zaupanje kupcev do naših storitev, izdelkov in do znamke. Rezultati se pokažejo šele čez čas, zato je pomembno, da si naredite marketinško strategijo, kjer določite glavno temo pisanja koristnih vsebin, tempo objav (npr. enkrat tedensko, trikrat mesečno itd…), ter si zastavite cilje, ki jih z vsebinskim marketingom želite doseči. Pri izbiri primerne vsebine bodite pozorni predvsem na to, da bo ta kvalitetna. Najbolje je, če z vsako objavo ali člankom, ki ga napišete, skušate odgovoriti na vprašanje, ki bi si ga lahko postavljali vaši potencialni kupci, hkrati pa podate tudi kakšen koristen nasvet.
Uspeh bo dosežen, ko bodo vaše stranke z veseljem odpirale vašo e-pošto ali brale objave na blogu, ki je del vaše spletne strani. Z zanimivo in kvalitetno ter redno vsebino, boste to z lahkoto dosegli. Vložek časa v pisanje se obrestuje, saj statistike kažejo, da bodo vsa podjetja v prihodnje veliko raje vlagala v kvalitetno vsebino kot v klasično oglaševanje, saj na podlagi izkušenj ta požene veliko večji prodajni uspeh.
Dodaj odgovor