Besedila za blog

Besedila za blog

Besedila za blog

Besedila za blog oz. blog marketing je eno najbolj učinkovitih orodij za povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke ter promocijo vaših izdelkov ali storitev. Izjemen učinek ima na storitve in produkte, za katere se kupeci ne odločijo impulzivno. Statistike kažejo, da je blog marketing ena izmed najvišje uvrščenih metod digitalnega marketinga, saj je po mnenju 60% profesionalnih spletnih tržnikov na prvem mestu na lestvici metod za pridobivanje novih strank ter širitve blagovne znamke.

Prikaži košarico Izdelek “Blog objava (500 besed)” je dodan v košarico.

Če svoje storitve ali produkte ponujate na spletni strani, je blog ena izmed Pisanje kvalitetnih blog objavnajboljših rešitev za povečanje obiska na njej. Poleg tega omogoča, da si potencialne stranke preberejo vsebine, ki opisujejo vaše produkte in storitve ter se tako lažje informirajo. Če jim že v samem začetku (preden izdelek kupijo) podate o njem vse podrobnosti, novosti in prednosti, se s strani kupcev in strank ustvari večje zaupanje v vas kot podjetje ter v to kar ponujate. To je pa namreč ključnega pomena za uspešno poslovanje. Ponujanje rednih in svežih vsebin, ki jih lahko nudi blog, pripravi obstoječe kupce, da se ponovno vračajo na vašo spletno stran in si preberejo novosti, ki jih ponujate, poleg tega pa jih ponovno spomnite na svoj produkt z novo objavo.

Če želite da spletni blog pri promociji vaših izdelkov ali storitev pripomore kar se da veliko, poskrbite za to, da bodo vsebine berljive in zanimive. S pomočjo teh vsebin ljudem na lažji način tudi pokažete, na kaj se spoznate in s čim se ukvarjate.

Kako napisati kakovostno besedilo za blogGlede na to, da je objava na blogu v primerjavi s tistimi na facebooku navadno daljša, blog omogoča možnost višjih pozicij vaše spletne strani v iskalnikih. Dobro pozicioniranje na spletu omogoča, da vas kupci, ki bi jih uspel vaš produkt zanimati, veliko lažje in hitreje najdejo. Mnogo tistih, ki se ukvarjajo z določenim poslom in so pristaši tradicionalnih načinov marketinga se namreč ne zaveda, da največ obiskovalcev spletne strani obišče preko spletnih brskalnikov. Primerna in dobra pozicija v teh je tako ključnega pomena za pridobivanje ciljnih strank. Vse zgoraj omenjeno je možno doseči, če se pisanja objave na blogu lotimo preudarno. Pod prvo točko je tako treba vedeti, da če želimo objavo čim bolj optimizirati mora biti ključna besede že v samem naslovu objave. Ta ne sme biti daljši od sedmih besed, hkrati pa ne krajši od treh ali štirih. V vsaki objavi se je pametno nasloniti le na eno ključno besedo, vsebina bloga pa ne sme biti predolga. Bolje je namreč, če jo strnemo v jedrnato misel, ki bralca ne bo dolgočasila (okrog 400 besed). Dodaten uspeh vam bo ključna beseda zagotovila tudi, če bo uporabljena v domeni.

Naj še omenim, da ni dovolj le pisanje rednih objav in ohranjanje stika s Kako z objavo na blogu pritegniti bralcepotencialnimi in obstoječimi kupci. Ti namreč na vašo spletno stran ne bodo prišli kar sami od sebe. Tudi vsebin v vaših objavah ne bodo prebrali, če jih ne boste vi, kot glavni pisec tudi oglaševali. Promocija bloga na socialnih omrežjih je najboljši način za pridobivanje bralcev in posledično tudi strank. Ozaveščanje ljudi o tem, da ponujate redne in zanimive objave, je najbolj učinkovito preko facebooka ali Instagrama, ki se štejeta pod dve največji socialni omrežji. Tu je koristen tudi email marketing, kjer potencialnim kupcem omogočate, da se naročijo na vaše objave in ohranjajo stik z vsemi novostmi. V pridobivanje novih email naslovov in kontaktov se splača vložiti precej časa, saj je tovrsten način marketinga precej priljubljen in učinkovit.

Pod napotek oblikovne in vsebinske narave bi podala to, da je bolje, če so stavki čim krajši, jedrnati in izražajo svoje bistvo. Nikomur se namreč ne ljubi brati dolgih vsebin in ljudje kaj kmalu raje kliknejo na zabavnejše vsebine, ki za nas zahtevajo manj napora. Če preko bloga oglašujemo nek produkt ni zaželeno, da ga bralcem vsiljujemo. Dobro je, če v objavi poudarimo njegove dobre lastnosti, ampak racionalen in preudaren potrošnik bo hitro ločil med pretirano hvalo in med realnim ocenjevanjem izdelka. Objava naj bo oblikovana tako, da iskalcem v trenutku pade v oči. To se nanaša predvsem na žive barve in lepe slike, ki so z potencialne kupce privlačne in jih prej pripravijo do tega, da kliknejo na vašo spletno stran.