Prodajni E-mail
(300 besed)

Prodajni E-mail
(300 besed)

  • oblikovanje kvalitetnega prodajnega e-maila
  • podajanje koristnih informacij strankam
  • analiza uspešnosti

Za ogled cen se prijavite

Opis

Predno se odločite za pošiljanje prodajnega e-maila se vprašajte, ali je dovolj zanimiv za prejemnika, da ga bo dejansko odprl in prebral? Vsak izmed nas namreč na dan prejme vsaj pet prodajnih e-mailov, ki gredo kar v koš, brez da bi jih sploh pogledali. Premišljena strategija pri oblikovanju je tista, ki vam bo omogočila, da bo vaš prodajni e-mail dosegel svoj namen in da bo vsebina prišla v stik s stranko.

Ključni dejavniki uspešne strategije so dober in privlačen naslov, ki mora v nekaj sekundah pritegniti prejemnika k branju. Drugi način se skriva v prepričljivi predstavitvi tega kar prodajate, tretji pa v privlačno oblikovanem mailu. Če želimo ugoditi kar se da velikemu številu strank, je potrebno strategijo pošiljanja mailov nenehno spreminjati. Pred očmi je vedno dobro meti interese in potrebe prejemnika.

Glavno vodilo pri pisanju prodajnega e-maila naj vam bo vedno iskanje ravnovesja med koristnimi informacijami in med predstavitvijo ponudbe. Bralca na prvo žogo lahko pritegnemo le z informacijami, ki ga zanimajo, zato svojega prodajnega e-maila nikar ne začnite z agresivnimi prodajnimi stavki, ampak z nečim kar bo takoj vzbudilo naslovnikovo pozornost.