Napredni mesečni
Facebook paket

Prikaži košarico Izdelek “Osnovni mesečni Facebook paket” je dodan v košarico.

Napredni mesečni
Facebook paket

  • mesečna priprava učinkovitih facebook objav (10 objav v enem mesecu),
  • objava vsebin na vašem facebook računu,
  • svetovanje pri določanju ciljnih publik,
  • povečanje baze oboževalcev vaše facebook strani (všečkov).
  • Oblikovanje slikovnih vsebin
  • Merjenje in podajanje rezultatov učinkovitosti skozi celoten mesec

Kategorija:

Opis

MESEČNA NAROČNINA NA CELOTNO VODENJE FACEBOOK STRANI

Paket vključuje:

  • mesečna priprava učinkovitih facebook objav (10 objav v enem mesecu),
  • objava vsebin na vašem facebook računu,
  • svetovanje pri določanju ciljnih publik,
  • povečanje baze oboževalcev vaše facebook strani (všečkov).
  • Oblikovanje slikovnih vsebin
  • Merjenje in podajanje rezultatv učinkovitosti skozi celoten mesec

Ponudba, ki poleg vsebinskega pisanja objav ponuja tudi druge storitve zaokrožuje celotno vodenje facebook oglaševanja in vodenje vaše facebook strani. Pod to za čas enega meseca sodijo redne in zanimive objave na facebooku ter določitev ciljne publike. V primeru, da ta ni zbrano in premišljeno določena se zna zgoditi, da mnogi izmed tistih, ki bi jih objava uspela zanimati, do te sploh ne pridejo, saj se jim ne prikaže ali pa jo spregledajo.

Osredotočimo se tudi na slikovno gradivo, ki vsebino in tekste še dodatno popestri in jih še bolj približa potencialnemu kupcu. Res je sicer, da natančnih rezultatov facebook kampanje ne moremo napovedati, saj so ti odvisni od različnih dejavnikov. Vendar je s pomočjo oglaševanja, ki je prilagojeno vašemu poslu in vašim kupcem veliko lažje dobiti všečke in ljudi, ki redno spremljajo vašo stran. Poleg tega z ustrezno vsebino lažje pritegnemo in zadovoljimo interese posameznih skupin ljudi, zato so prodajni rezultati in napredki v večini primerov pri ustreznem facebook oglaševanju presenetljivi.

Spremljanje odzivnosti objavljenih vsebin vam pomaga, da lažje vidite, kje ste narediti napako, če neka vsebina, ki ste jo delili ni bila pozitivno sprejeta pri bralcih. Obratno vam lahko spremljanje odzivnosti pokaže tudi, katere vsebine so bile največkrat kliknjene in so posledično bralcem najbolj všeč, ter se jih splača ponovno objaviti le v drugačni obliki.