E-knjiga
(2500 besed)

E-knjiga
(2500 besed)

  • vsebina e-knjige, oblikovana po vaši želji
  • nasveti pri izbiri teme in podtem
  • cena vključuje e-knjigo dolgo 2500 besed

Za ogled cen se prijavite

Opis

Dobro napisana e-knjiga vam lahko pomaga pri zbiranju kontaktov in posledično pri iskanju novih potencialnih strank. Ker je vsebina e-knjig daljša, se je pametno dobro pozanimati o tem, kaj je tisto, kar vaša ciljna publika strank rada bere.

Pri izbire vsebine za e-knjigo, e-vodič ali e-priročnik, se najprej vprašajte, katera so tista vprašanja, ki vam jih najpogosteje zastavijo stranke. Tako lahko svoje elektronsko besedilo bazirate na odgovorih na tovrstna vprašanja in si tako prihranite bodoče ponavljanje istih vprašanj, hkrati pa zadovoljite svoje obstoječe stranke z obsežnim in razširjenim odgovorom.  Navdih za potencialno temo lahko pridobite tudi z branjem komentarjev pod vašim blogom (če ga nimate, se obrnite na nas).

Ko enkrat poznate želje in interese vaših strank, se osredotočite na zanimivo vsebino, ki bo podala nasvete in dejstva, ki bi kupce uspela zanimati. Dobro je, če se tema o kateri pišete, giba okrog tega, kar vaše podjetje ponuja. Tako lažje v e-knjigi njej omenite svoje produkte, vendar je tu potrebno paziti na naslednje: nihče ne preferira dolgih oglasov in besedil, v katerih gre za hvaličenje produktov in storitev. Pametno je, da svoj produkt v e-knjigi omenite, vendar to ne sme biti fokus le-te. Postavite se v kožo vaših strank ter se vprašajte, kaj je tisto, o čemer bi vi kot potrošnik radi brali preko spleta.